8

kesian aman jalan kaki pegi semayang jumaat . XD



assalamualaikum sume .ape khabar ari ni ?luaran aku sihat je .lgpon sejak 5 hari berturut-turut aku da joging ni ,rase skit perubahan fizikal kt diri aku nih .berat pon da turun 4 kg .hhaha .bnyk kn ?mmg aku da mati2 nk diet .tu yg aku paksa gak .tgk la klu satu dua bulan sll camni ,kompem leh smart blk badan aku !hahaha .ok la .xnk merapu bnyk .aku skrg alhamdullilah da bleh bgn subuh .bgn kol 6 camtu .pastu semayang subuh .bile da abis semayang subuh tu la yg wat aku bosan sgt2 .smp xtau nk watpe .dgn masalah dalaman lg .aku pon on9 jela .xkn nk tido blk .sbb lepas subuh kn x elok tido blk .


so,aku on9 jela smp kol 12 camtu .tp aku bkn on9 sgt pon .aku smbl download movie2 baru .sbb aku da xtau nk watpe .siyes bosan gile !pastu aku dok la tgk movie sorang2 cam org gile .hahaah .pastu tgk jam da kol 1 .aku pon pe lagi ,mandi pe sume nk gerak gi semayang jumaat .aku tny adik aku dia pegi ngan sape ,dia kate ngan kwn2 dia .aku kate xpela .biar abg pegi dulu .time tu aku x decide lagi nk semayang masjid mane .sbb tmpt aku ni ade 2 masjid .so ,aku pegi masjid jamek sg.besi .aku pegi ngan kwn aku sorang nih .tgh aku dgr khutbah ,tibe2 nmpk adik aku ,aman dok sorang2 cari tempat nk duduk .aku pggl la dia duduk sebelah aku .aku tny la dia gerak ngan sape .dia kate sorang2 .sian adik aku sorang .aku marah dia nape x pegi ngan aku td .pastu dia salahkan aku sbb aku nk pegi cepat .ahaha .smp berpeluh2 dia .pas semayang .aku bwk la dia blk nek moto .lenkali kene pegi ngan abg la aman ea .haaha .



p/s :aku da 3 hari x mkn nasi .diet punye pasal .uhauhauhauha .   XD

8 comments:

zikeryhassan said...

selipar aku kena rembat time jumaat td. sakit hati aku.

xazryx said...

haha .tu bese beb .aku da bnyk kali kene da .lenkali gi semayang jumaat ,kene pki selipar jepun .hahaa !

Hani Shah said...

gud luck for the new AZRI ;)

edda(",) said...

waaa... rajinnye berjoging.. nnt slim nnt ramai le aweks2 yg beratur tuh.. hehe

s h a f i q h a s h i m _____ said...

aku tak percaya cinta ( sambil nyanyi lagu liyana JASMINE 5 basmathi cap ayam _

Zulfadhli Isman said...

aku pun tgh diet nasi
hampir 2 mggu tak mkn nasi :)

hans said...

wah
ko abang yang baik sebenarnya
hohoho
asal?
berat ko brapa sampai nak diet2?

P/S : Mari Makan Buah Tomato!

mera zati M.z said...

gelak kau terabur la derr!! hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top