bnyk duit la nk pki bulan ni !



assalamualaikum and slmt petang hampir maghrib nih .seperti biasa ,klu aku dok kl ,mst bgn tido kol 3 ptg dan ke atas .hahaha .yela pagi dok berjaga men game la ,tgk bola la ,lepak la .bile lg nk rase camni ?kang da keje jgn harap la nk rase camni .nk kene tido awal bgn awal !haha .pas maghrib ni nk kene blk shah alam la plak .da blk tu ,nk kene wat keje lagi .asaimen bnyk yg x settle .satu je tp bnyk bende la nk kene taip2 nih .adoi .menyampah tol .inilah penangan tangguh keje .hoho .

                                          kn bgs ade duit camni .xyah pening pale .hkhkhk .


pastu minyak hitam motor x tukar2 lg ,moto x basuh lg ,lining break dpn blkg x tukar lg ,adoi .bnyk duit nk kene pki plak .pastu nk kene byr duit umah sewa lg .da la bulan ni mak bapak aku x support .psl adik aku masuk masterskill college universiti .hahah .dkt dgn hulu langat ke ape ntah .dkt ngan umah aku gak .aku x pegi tgk adik aku masuk td sbb aku tido .xpela .ade mase nnt leh la aku jenguk .huahuahuah .ok la .mak da pggl mkn .lapar nih !hehe !bubye .

1 comments:

Unknown said...

perh.. kalo duit blambak mcm daun kering bguguran gtu xde mslh dh kot... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top