0

germany malukan argentina | performance spain makin terbaik .






hello .slmt pagi buta sume .hahah .akhirnya dpt gak aku post .skrg ni makin lame makin xde topik nk posting .harapkan world cup tahun ni jela .td tgk germany vs argentina kt barkath .dkt bukit jalil .kt situ mmg gamat gile .dpt la duk blkg artis nih ,Aznil Hj.Nawawi .haha .dia gendong anak sape ntah .aku pon xtau .kate ny anak dia no-3 .wallahualam .sbb dia da da lama duda kn .ntah dia gebang kitorang ke ape .hahah .ok ok blk pada topik .perlawanan td mmg betul2 malukan argentina .bayangkan la ,4-0 .sape x malu beb .klu team aku pon kompem nangis smp dlm bus .hahaha .messi ngan higuain nmpk mmg x hidup .ssh nk dpt bola yg dikuasai oleh germany .baru minit ke-3 ,germany da dpt da satu gol .diikuti dgn 3 gol yg seterusnya .gol yg terakhir pon last2 minit .perghh .cayalah germany .tp aku x sokong sape2 sbb netherland da mng smlm .hehe .



                                               pak nil dan rakan-rakan .huahuahua .    XD


pastu td tgk spain vs paraguay kt umah member .xleh nk huru-hara sbb mak bapak dia da tido .uhauahu .tp aku mmg x sure paraguay leh mng .sbb lwn ngan jepun ari tuh pon mng penalti .inikan pula nk lawan ngan spain .mcm akar dgn daun je .khkhhkk .masa penalti cordozo amik ,x gol kn .sepatutnya kene amik lagi satu sbb 3 pemain spain masuk kotak .adoi .xkn la lastman x nmpk kot .klu la bleh gal second penalti tuh ,rase da leh seri@mng da .hoho .mase xabi alonso amik pon kene 2 kali .pemain spain gak kelam kabut masuk kotak .x paham aku .tgk david villa pon macam tamak je nk gol .grr .x kesah la spain ngan germany mng .asalkan belanda kesayangan aku ,the oranje da mng .huihahuah .jumpe di semi final !


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top