15

saya da buat kad bank baru .lame punye patah . XD




hello ,assalamualaikum sume .sori la x dpt blogwalking .sbb aku mmg tgh depressed sgt2 .hum .xpela .amik mase skit .da2 ,nnt klu aku ade mase ,aku blogwalking la ok .aku bkn mls ,cume masa je yg x sesuai .pagi td aku pegi amik kad bank baru .aku da lame da mohon yg baru .dia kate kene tggu seminggu .so aku tggu la seminggu dari senin lepas .last2 dpt gak kad bank baru .dpt aku cucuk duit sambil boros .hahhaha .password pon aku still gune yg same .  :)



ni la kad bank aku yg baru .aku xtau plak diorang da wat design lain untuk kad matrix nih .aku igtkn nk amik kad segera je ari tuh .tp dia kate kene tutup akaun kadbank ni baru leh wat kad segera tuh .aku pon mls la nk tutup2 .bek aku pki .lgpon ade visa .mane tau tgh sempit leh swap kad kt counter shopping complex .huehuehue .


p/s :skrg ni asyik tido awal ,bgn awal .adoi .

15 comments:

Kancilbiru said...

cantik gak eh kad baru ni...akak punya bsn dah pupus dah..huhuhu

Miz CanisTaL said...

ye.. cntik kad bru tu.. cam teringin lak.. haha

zikeryhassan said...

aku pun pakai kad bsn yg kuning tu. kalau nak swap kena kasi aktif dulu la.

aLeya without maisara said...

wah da ade kad baru.. bole la blanje..huu~

Ckin Kembaq said...

cm na la leh patah tu?..hehe ganas gak nih..hehe

Hariz said...

hahaha
mcm mn leh patah bro?

New Entry Prof-Hariz
Ingat! ! ! Untuk Hidup

deatH_luVer said...

klu kad baru maybank canne?..
huhu..
setia pada maybank je neh..

hans said...

wah
kad atm BSN yang baru ker?
macam cantik jer corak dia
nih rasa macam nak patahkan nih
haha

P/S : Rajnikanth Nak Datang Malaysia? Biar Betul?? Nak Kena Pergi Jumpa Nih!

apex said...

sy x pyah tgu seminggu, on the spot trus dpt kad BSN tu....hehe

PUPUT said...

ehh..dah lain dah ek kad baru..klu bsn nak tukar mmg lama..hehe...sabo je la..comel tul atomen kat bwh ni..hehe...^_^

Nur Fannun said...

ganas tol cm ne le leh patah..tp xptah xdpt kad baru kn..aku xska dgn bsn ni..klu kta simpn dulu..& xaktif duit kta akan lesap..atau kita lmbt ambik duit yg baru msuk..mng lesap..leceh klu bank guna kad je xguna buku..penipuan sng berlaku..

intan said...

cantik menarik tertarik la kaler kad atm bsn yg baru tu..

Maria Jon said...
This comment has been removed by the author.
Maria Jon said...
This comment has been removed by the author.
ain ainish said...

saye baru je ade kad ni..boleh cucuk kat mane2 je ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top