8

apabila hyperaktif pada waktu pagi .



selamat pagi sume .da bgn tido tuh ,pekene la teh tarik ngan nasi lemak dulu ke ,roti canai ke ,baru ar layan ar .tp malangnya da pukul 10.30 pg .nnt da nk lunch da pon .lgpon mst ramai tgh keje skrg ni kn ?yg keje separuh hari tu ,best la korang !hehe .aku mmg xde kls pon ari nih .and guess wut ?aku x tido lg pon dr smlm .tenaga aku masih bnyk lg .kol 8.30 td aku da mandi da pon .rajin kn mandi awal ?haha .pastu aku beli teh tarik ngan nasi lemak .singgah kedai member aku beli kt dia .dapat la bnyk skit nasi tuh .pastu ade extra lauk dia bubuh .haha .da pas mkn tuh ,aku temankan mak aku pegi Agro Bank .dia nk wat akaun untuk mak cik aku .mak cik aku pki akaun mak aku untuk belanja dia kt Masterskill .mak cik ngan adik aku br je bljr kt Masterskill tuh .pas da siap urusan perbankan ,aku bwk mak aku pegi pasar plak .tp xpe ,tenaga bnyk lg .pastu blk ,terus mengadap pc kesayangan nih .heheh .amacam ?bnyk x tenaga aku ?ni belum lg campur semalam aku pusing2 downtown cheras 6-7 kali .hahah .saya seorang hyperaktif+insomnia !bubye .


                                                         tolong lap air liur semua !hahaha .



p/s : japgi pegi semayang jumaat ,pastu lepak kedai cendol dan lepak smp lebam !hahaha .

8 comments:

Usagi said...

Best betul makan berat di pagi hari.

cLiQue_kAziShA said...
This comment has been removed by the author.
Miz CanisTaL said...

wah hyperactivenya..jeles ai.. ;p.. teh tarik tu singguh mengugat selera.. n klu pekena cendol tu jng pla lupa kt ktorg ni ye.. ;p

cikCOKLET:) said...

wowo!dasyat nie..adoii!:)

nasi lemak plus teh tarik yg mengncam!!nyum~

Redbloodsnow said...

haa ko tolong lap lior nih ah. gara² ko tayang nasik lemak tuh..teros krokkk krokk perut aku ngiyau nk nasik lemak taw...haha :P

Suhana Shahril said...

Ini kes malam jaga siang pun jaga..hehe..akak pun biasa buat...tapi sesekali bolah la, kalo selalu mau bengong jugak kepala otak ni..kang dah jd org x betul..satu keja apa pun xle buat.baik zzzzzzzzzzzzzz.............hehe..

kak ina kl said...

salam..dah tua tak yah mkn nasi lemak selalu..bahaya

hans said...

aku dari bulan 5 lagi dah kena insomia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top