6

saya received two awards . XD





aku dpt award ni dari cik qaseh .sumber asal award ni dari bro eddy .thanx !

:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.



2nd award :


thanx to koi for gave this award .sape2 yg nak amik jela ye .hehe .   XD

6 comments:

peaNut said...

wahhh...seronok ye dpt 2 award sekaligus..hikhik..tahniah ye dear..

Sekilas said...

fewwiitt...dapat award la.
siap ade makna tersirat disebalik logo award tu.
tahniah la yer..teruskan berblog.

caca said...

ade jgk yg sudi bg award . mekaseh awk ;)
dah buat da .

zaza said...

award?? hahaha.. aku rasa mcm xlayak jer nk dpt awards tu.. tp xper, utk menghargai pemberian org.. so, malam ni aku akan publish entry pasal award ni pulak.. ;)

WZulhilmi said...

ni dah boleh jadi artis dah ni.. dpt 2 awards!! :)

sebelas said...

banyaknya dapat award....hehehe






http://nomborsebelas.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top