5

surat cinta mak dan ayah 25 tahun dulu dalam bilik PINK saya .



hello .assalamualaikum sume .da semayang Isya' ?bgs la klu dah .sbnrny sblm maghrib aku baru saje lepas tido ptg .ptg td x on9 sbb aku bz sgt dgn game aku .hehe .pastu da ngantuk ,tido la psl x tido lgsg smlm an .dpt tido 3-4 jam jd la .asalkn ade tenaga untuk bergerak mlm nih .pegi mane lagi ,lepak la .klu aku blk kl nih ,keje nk melepak je .slmt la asaimen da xde .huhu .td aku kemas2 bilik ,bnyk betol barang2 lame simpan kt bilik aku nih .patut la kuat berhabuk je bilik nih .aku da la alah habuk .hidung ngan mulut ni x abis2 nk terbukak dan mengeluarkan cecair mucus .hahahh .tp barang2 lama tu ade la kenangan mak ayah aku muda2 dulu .xkn nk buang kn ?aku ade gak sorok2 baca surat cinta diorang .mmg ayat yg dipakai dlm surat tu betul2 bunga beb !aku bace pon da nek segan .mcm ni ke mak ngan ayah aku cintan dulu ?haha .klu aku kasi mak ngan ayah aku bace blk  ,mst diorang gelak2 kn ?yela .skrg da xde da perasaan kasih sayang org muda tu kt diorang .aku pon da menjangkau 20 tahun .lama tuh .tp penggunaan surat lg bgs dr sms kn ?leh simpan lame2 dan wat kenangan .hehe .aku ade gak la surat2 ex aku bg dulu .tp da bakar da .agagagaga .ok la .nk mandi ,pastu mkn .bubye .



                                 inilah bilik aku .aku xnk tunjuk katil sbb katil aku x kemas lagi !hahah .




p/s :orang muda bercinta dulu x sama ngan org muda bercinta skrg .skrg kebanyakkan berlandaskan nafsu je .tu yg jadi bnyk pembuangan bayi .sape setuju ?

5 comments:

laskar rainbow said...

nak bce jugak surat tu...hek3

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ said...

huhu..same la..
kebanyakannye dah bakar..
frust punyer pasal...
hehe..
yup..
stuju2...

xazryx said...

haha .mmg la .watpe nk simpan klu da frust .hehe .

Leelee said...

macam mana lah ayat yang digunakan dalam surat tu eh? hurm, :/

Hani Shah said...

sma la!
parent aku pon still simpan lg surat cinta diorg..
sume dlm blik aku hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top