0

selepas tidak tido seharian .





pukul 4 pagi td aku try tido .da bergolek-golek selama 2 jam ,xleh gak tido .last2 aku on laptop men game je .mmg xleh tido lgsg .pastu kol 9 aku kene pegi kolej nk tgk member aku perform ,MyStarz PTPL & MSU .hehe .lebih kurang mcm mystarz LG je .hahaha .dan member aku bwk genre hip hop .dia nyanyi lagu "Millionare" .dapat la no-2 .congrats to Addyclan sbb mng .berbaloi gak aku jerit maki hamun dari bwh .haahh .



lepas blk tuh ,pekene nasi lemak 2 bungkus .mmg knyg gile la .tp xkn nk tido kot .br pas mkn .mata da berat gile .aku mmg xleh thn ,aku tido gak la .mmg terus terlelap .hahaa .kol 5 plak member aku kejut pegi tido tmpt len sbb aku tido tmpt dia .adoi .aku pegi bilik lain ,sambung tido smp kol 11 td .hahaha .sonok gile tido .da la mata aku mengalami sindrom sepet .aku xtau nape .sebelah mata ni bengkak la plak .bangang tol .skrg ni nk tggu mandi ngan mkn je .sbb kol 2.30 nk tgk bola ,Netherland VS Uruguay .mst sengit kn ?hoho .ok bubye .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top