2

ini cerita semalam .



hari ni aku tak pegi keje !HAHA .nice giler .bukan sbb aku malas ke ape .citenye macam ni .aku da pegi tempat keje aku .tapi tutup !watafak ?tak pernah pulak bkk lambat aku rase .so ,aku tunggu dekat sejam setengah .nampak satu hamba allah ni keje sama tempat dgn aku .dok terpekik terlolong pggl kt dlm ade orang tak .aku buat bodo jela .aku da macam org bodo da tunggu lame² .pastu aku chow la balik rumah .tunggu manager aku kol jela .

balik rumah ,aku tido .sbb aku memang da tak larat gile .klu aku keje ni ,kompem satu ape pon tak jadik .tapi masa tido tu ,manager aku kol plak .aku malas nak angkat .aku mmg tak larat klu nak pegi keje ni .haih .penyudahnya aku bangun pukul 5 ptg .perghh lama .aku kol member aku ,mula ar diorang kate aku lari taknak pegi keje .HAHAH .tapi selamat diorang okeyy je .dua² manager plak aku kol .slmt diorang tak kesah sgtt .memahami la kott .HAHAH .


p/s : tapi hari ni tido lama lagi .zz .

2 comments:

Umie Artoqiemie said...

ape nih.. tido sajo keje.. mentang2 la hujan..

Miss Tira said...

Musim hujankan.. Tira faham.. Hahaha..

P/s: Sorry lama menghilang. Tira sangat sibuk baru-baru ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top