tak payah shopping raya tahun nih ,potong seluar je .



disebabkan lemau yang teramat sangatt ,aku tido lame .tapi takleh nak lame sebab aku ade kelas pukul 8 pagi tadi .damn .pehal la time aku ngantukk ,sedap tidur ,empuk ,boleh ade kelas pagi² buta nih .adoii .tapi hari ni menjadi penyelamat sbb kelas banyak batal .tapi kelas pukul 8 tu tak batal .so aku ponteng jela .harap halal lah .HAHAHA .tapi ade presentation plakk .so aku pegi ke kampus tanpa rasa bersalah sebab tak pegi kelas pagi tadi .kalau tak pegi ,kompem takde markah .present ni lagi penting kott .aku gerak pon lambat .tapi selamat la presentation tu tak gah sangatt .pakai pon biasa² je. huh .


da sampai kampus tu ,apelagi present la kan .banyak plak leceturer aku komen .ni tak betul la ,tu tak betul la .tapi dia terima gak .malas la aku nak buat balik .aku hantar jela artwork aku dgn group aku lepas present tuh .da habis present aku terus balik .padahal baru pukul 12 .malas plak aku nak lepak lama² kat shah alam tu .da la panas lemau .kang tak jadi orang aku lepak situ .



sampai je umah ,aku terus angkat seluar jeans aku yang ade 3 helai je dalam hidup aku buat masa ni .miskin kan ?well .aku pegi hantar kedai bundle je .satu seluar aku nak tampal ,sebab da berlubang .banyak plak tu lubangnya .satu seluar lagi aku potong .sebab labuh je .satu lagi seluar aku kecikkan sebab lebar sangatt .da macam hoppers kalau aku pakai .damn .kene la RM40 .mahal betul .lubang tu punye pasal la .koyak sana ,koyak sini .sampai RM20 dia kapak aku .haih .



p/s : hari ni cuti ,tapi kene pegi kampus gak .fakk .   :D


1 comments:

Hans Hanis said...

walawehhh
melayang rm40
:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top