0

satu jam ?



hari ni macam tak boleh blah lah .bangun tido da la lambat .tapi aku tau hari ni ade kelas .so ,aku gerak la pegi shah alam .semangat membuak-buak nak pegi kelas nih .siap isi minyak motor full lagi .last2 takde kelas .kene buat keje je ,ahh damn .da la panas terik .menghitamkan kulit aku yang dah hitam ni je .HAHAH .tapi okeyy lah sebab hari ni pon mmg kene hantar asaimen tuh .ohhh .

kepada yang berkenaan ,jangan lah nak cuba contact aku ke ,add skype aku ke ,aku malas nak amik port pasal ko .ko bleh blah dgn hidup ko .aku da bahagia dan happy dengan hidup aku sekarang .ko jgn nak singgah berak kat hidup aku pastu ko blah .ingat .jangan ludah nak jilat balik bodoh .tak payah la nak buat baek tetibe la .setahun ko diam ,tetibe ko hantaq sms selamat berpuasa la ,ape la .kau pehal ?shuhh shuhhh .pegi pegi .takpayah buat bising kat blog aku nih .aku pon tak ingin nak amik port pasal ko .ko nak jadi ape lantak ko lah sial .fuck u .nang bo ti nang kui bo ti kui, hati serupa batu .


p/s : puasa tak puasa .da marah nak buat camne ?HAHAH !   xD

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top