2

selalu je sesat .



semalam lepas teraweh ,aku lepaj dgn kwn2 aku jap .pastu aku jumpe budak skolah aku .budak² kelas aku .tu pon dua org je .saje je lepak² sembang² menghabiskan air .dah tu member aku ajak plak pegi danau kota .nak jalan² konon .da pegi tuh ,ikut jalan lain .tak ikut jln yang selalu ikott .lol .da nak sampai tuh ,aku pusing belakang ,satu motor takde .wtf ?mane kwn aku 2 orang ni pegi ?sbb ade bonceng kat belakang .member aku kol .dia kate kat kl sentral .mak aihh .jauh noh sesatt .pastu diorang tunggu kat dataran je .member2 aku lain mulalah memekak .HAHAH .



dua motor je pegi jemput diorang .yang lain2 lepak depan kepci dgn seben-e .jumpa yusoff haslam plak .HAHAH .tgh mkn ayam .sungguh pulun dan teliti merobek ayam yang sedang hangat diperkatakan .HAHAH .tapi aku tgk anak dia mcm takde .ade kott .klu ade pon yang budak umur 18 tu la .apentah name dia .tak amik portt .kerh3 .



da sampai pon bdk2 ni .kitorang gerak terus jela .time tu da pukul berapa dah .kol 2 kott .aku da la nak sahur kat umah .da sampai ,jln2 je .pastu balik .time balik tu aku merempitt kejap .kah3 .bodo .tak pasal² kene cucuk dengan camry .sial betul .  



p/s  : malas nak cite panjang lebar .   :P

2 comments:

Umie Artoqiemie said...

kau de mintak sign x?

xazryx said...

takde .segan arh .HAHA .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top