3

teraweh dan BIS .



perghh .hari ni macam penat jugak sebab first time aku keje dalam bulan pose nih .masuk pagi ,balik petang .untung aku dapat bukak pose kat rumah .hari ni juadah best² plak .tapi sebelum berbuka tu aku tatau nape aku ngantok sgtt .smp terlentok atas katil .HAHAH .hari ni aku tak buat pape pon .just pegi teraweh ,pastu lepak .itu jela .banyak cerita yang dikongsi .biasa la .time lepak mesti kene mengumpat .macam perempuan doh .HAHA .




member aku da pakai bb .curve version berapa aku tatau .tapi aku tolong² jgk la buatkan dia punye setting tuh .sampai aku kol member aku kat shah alam nak tny camne camne .mula² tu da buat tapi tatau la macam lembab je line tenet bb ni .aku registerkan dia 2G sbb dia punye bb takde 3G .kompem la lembab .pastu termakan kredit plak tuh .aku tatau la pehal .pastu baru la bleh .sonok member aku maen fb .memanjang nak update la nnt .HAHAH .



p/s  : aku bile la nak pakai kan ?   :(

3 comments:

Umie Nadhirah said...

beria-ia aku click gambaq bb.
la,, kawan rupenye pakai. keh3

Umie Nadhirah said...

klo aku dah jd jutawan, aku kasi kau bb.

xazryx said...

aku nak torch yang baru nak keluar nnt .HAHA .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top