0

damn drawing !



bangun je tido ,terus dpt IM dekat fb .kene pegi shah alam nak kene buat storyboard untuk projek 2D .naseb baek la aku mood baek hari ni .HAHAH .da la hujan plak .tapi aku gerak jgk la .klu asyik tangguh je ,kang tak siap plak kan .so ,aku gerak shah alam dgn hujan rintis-rintis .blehh !tinggal moto kat kolej ,pastu naek kete dgn member aku sbb nak beli mounting board .beli sampai 5 sbb macam banyak je nak kene lukis² ni .HAHA .


lukisan budak tadika .HAHA !



colouring budak tadika .HAHA !


haha .gile la .korang tgk lukisan² tadi sudah .da tak macam budak degree dah .malu siot gua malu .tuihh .bukak pose pon de orang belanja .pizza pulak tuh .mmg rezeki aku la .thanx Ezza Rehanna !   :D



p/s  : esok last paper .YAHOO !    :)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top