4

a 100th post and selamat menyambut ramadan al-mubarak !



assalamualaikum semua !WAHHH !lame siot aku tak update blog ni .bak kate member aku ,da bersawang da pon .blehhh .ape² pon ,aku nak mengucapkan selamat menyambut ramadan al-mubarak kepada semua yang beragama islam .cepat je puasa tahun ni kan ?pasni raya plak .bleh tambah duit poket skit .teehee .




untuk pengetahuan anda semua ,aku da pon melanjutkan pelajaran aku di Management Science & University(MSU) kat Shah Alam .bkn ape ,mls la nak tunggu tawaran IPT .cam lama sgtt .malas aku nak bazir masa kan .so ,alang² aku sambung kat situ jela .ade exemption 'banyak' .lol .sekarang aku tgh mid term .hari ni ade 2 paper .kelam kabut jugak la aku study pasal semalan aku keje smp malam .aku print note ,pastu tido .bangun sahur ,lepas tu baru study .segar skit pale otak .




tapi jawab exam tadi mmg ngantok gile la plak !pehal ntah .tgh² jwb exam tu ,sume bende dari badan nak terkeluar .yela sahur makan nasi dgn telur plak .HAHA !aku rase okeyy kot aku jwb tadi .tak score pon takpela .asalkan lulus sudah .grah grah grah .   :D



abis exam ,aku balik rumah terus .tanpa melengahkan masa ,aku landing terus atas katil .krohh krohh krohh .TIDO .sampai waktu berbuka .sumpahh rabakk .ok lah .da tatau nak tulis ape .tunggu la aku free aku update bende² best .bye-bye blackbird .   :)



p/s   : esok dua paper lagi .seragghhhhh !     xD

4 comments:

Hans Hanis said...

oit
lama xsinggah blog
pekabar bro?
selamat berpuasa
:-)

WanFadhilah said...

gud luck! dan selamat berpuasa.. puasa time ngah exam best jgk tu.. hehe...

Umie Nadhirah said...

2 paper lagi esok?
hamik kau..

jeggeggo said...

hi ..kitorang pun nak plan sambung kat msu tahun depan...nak tanya pasal .. ada biasiswa/pinjaman mara ke kalau sambung degree sana?...kalau ptptn tu..dh mlas dh ...byak hutang..anyway pointer diploma ni 3.55 jak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top