3

selamat hari raya !





selamat hari raya kepada semua umat islam di dunia .aku nak memohon maaf kalau ada terkasar bahasa ,bnyk mencarut ,yang terasa hati dll .huh .tahun ni aku tak balik raya kampung pon sbb nak keje punye pasal .nak cari duit lebih la katakan .hehe .da la kene tukar tempat keje kat alamanda pulak .aku rase hari ni mesti takde org punye .malam raya ni pon macam tak meriah je .lepak kedai mamak cam bese .haha .eid .
p/s : duit raya .  :D



3 comments:

Shybie Hasliza :) said...

duit raye azryyyy ??

Peri PiA said...

la ye ke?sabar ye
selamat berpuasa

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top