0

aku tak penat tapi lemau .



hari ni aku tatau nape .dari event pagi tadi smp sekarang .tak rasa macam penat .tapi lemau je .tak cukup tido kot .pagi tadi da gerak pegi kampus pukul 9 .awal je aku bangun .tido lepas sahur pon bkn lame .kejap je pon .sumpah boring event tadi .klu aku tau daftar nama awal2 je ,da lama aku blk .aku igt kene amik attendance lepas abis event tuh .tu yang aku stay lame tuh .terhangguk-hangguk aku kat hall tadi .perghh ngantuk gile .kene dengan aircond plak .sejukk je .puasa plak tuh .mmg tido la untuk restore energy .mcm mengarut je event td ,tapi kene pegi jugakla kan .


dah habis event tuh ,nak kene tunggu kelas plak .gap sampai tiga jam .fuhh .dugaan betul .rasa macam nak balik je .tapi disebabkan ilmu ,tak boleh la tinggal kan .lagi² puasa ni .baik sangatt plak aku skrg .3 jam tu da tatau nak watpe ,aku teman member aku pegi SACC Mall .aku sorang je laki kott .da macam ape ntah .tak biasa lah aku shopping² ni .lagi² dgn perempuan .HAHAHA .sumpah blur .aku tgk baju melayu jela .rase macam nak beli tapi raya aku tahun ni bkn la meriah sgtt pon .da masuk kelas ,tak belajar plak .briefing pasal projek je .balik pon awal .sampai umah aku terus tido sampai waktu berbuka .ayah aku memang mengamuk la .time² maghrib pegi tido .redha jela kan .haih .



p/s : pagi ni kelas pukul 8 .aku rasa lagi lemau kott .damn !    xD

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top