0

makan besaq / recording session .



semalam tak dapat nak update .sebab busy gile .dari berbuka sampai pukul 2 pagi aku kat luar .pagi sampai petang aku keje .so ,lepas keje tu kompem la penat .nak pegang keyboard ni pon malas .smlm da la family aku takde .aku berkeringat peluh kat tempat keje ,diorang pegi shopping sakan plak .HAHA .tapi takpela ,tak kesah pon sbb aku pon bkn suke sangatt bab shopping² ni .



balik je rumah smlm ,aku tgk family aku da blk .pastu mak aku ajak bukak pose kat luar .tu pon dekat kawasan rumah aku je .pegi makan kedai kawan mak aku .makan besaq plak .ta sangke aku .selamat la aku pegi .sebab aku mcm nak bukak pose kat rumah .air kosong pon air kosong la .memang rezeki aku la makan besar .perghh bestt .puas hati gile .lama tak makan dgn family aku camtu .tengok meja sudah la .panjang sampai hujung makanan tuh .



da lepas makankedarah gile ,aku lepak dgn bandmate aku kat kedai mamak plak .nak tunggu pegi recording bass lagu band aku .record dkt rumah kwn aku .sbb bilik dia ade studio .aku sakit pale kott .asyik salah je aku petik bass .tempo lari la ,tak petik betul la .tapi last2 jadi gak .tu pon dekat 3 jam record bass aku .bayangkan la perasaan aku bile da habis ,HEAAVVEENNNN !da habis tu ,lepak kedai jap .pastu aku blk .penattt .tido lagi bagus .GRAH GRAH GRAH .



p/s  : lagu attack attack ! baru ni macam lembik je .HAHA .   xD

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top