2

3rd ramadhan .



perghh .malas lah ari ni .da masuk hari ketiga da .tapi macam ni jela aku klu time puasa .tido tido tido .HAHA !kalau time² camni takleh dgr lagu metal .aku kene dgr wali band je doh .HAHAH !member aku pesal geli aku dengar lagu² camni ?kah3 .hari ni aku takde paper pon .boleh la aku rehat cukup² .fuhh .



rasenya ari ni aku nak buat karangan .tapi cam malas la plak kan .nanti banyak mencarut plak .makruh puasa aku nnt .HHAH .semalam pon aku lepak dengan kwn² je .pastu keluar pegi downtown mines.siyes lame aku tak keluar dari sungai besi nih .petang ni aku rase cam bese la .pegi bazaar ,pilih ,bau ,beli .HAHAHA .



p/s   : gosok gigi time petang ape hukumnya hah ?     :P

2 comments:

Hans said...

jangan bau2 sangat
kang terasa lak
hahahaa

| Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top