0

jamming selama tiga hari berturut-turut .



assalamualaikum sume .mintak maaf sbb x dpt update ari2 sbb bz .mcm2 bende aku buat 3,4 ari ni .bese la .exam da abis kn .so korang paham2 la aku enjoy setengah mati camne .haha !tp xleh nk enjoy gak la sbb nk kene start wat proposal projek .mcm x cuti sebulan pon .aku igt nk keje tp tatau la leh keje ke x klu keje bnyk mcm ni .adoi .aku baru lepas jogging ptg td .penat .da la td hampir xcident sbb aku bergurau dgn drebar .hahah !skit lg nk langgar kete dpn .bodo tol .last2 aku yg kene pukul .cb je .hahaha !ok la .ni aku nk cite 3 hari lepas aku watpe .xnk dgr sudah .ahaha !


29 September 2010

ari ni aku bgn awal .tatau ar tetibe nk bgn awal .sbb ari ni rase ny jam la kot .aku da siap2 mandi sume ,aku practice la men lagu yg kitorang nk men masa jam nnt .topek soh try main lagu mychildren mybride dgn a day to remember .aku pon practice la an .agak terkial gak la mule2 .sbb dok tgk guitar pro ni bkn bleh catch up sgt nk ikut .klu da slow sgt ,nnt pnt plak nk follow fret yg dimainkan tuh .jadi dpt men setengah lagu2 tu pon jd la .sbb bkn nk men full pon .aku ngan topek selaku drummer saje nk try bunyi dan feel men lagu2 tu camne .mlm tu ,aku da siap awal2 sbb semangat sgt nk jam .kol 8 da terpacak kt luar rumah tggu kehadiran topek dan supi .aku kol la si papit ni dulu .dia kate dia kt shah alam .aku mcm panas jgk dgr dia kt shah alam .sbb da jnj nk jamming ari ni kn .




so ,xpela .aku ngan bdk2 ni lepak kt kedai mee bandung dulu .si supi ni pekene plak mee bandung muar .rase mcm sedap je tp aku x mkn pon .so ,aku cume tolong tgk jela .haha !pastu lame gak la nk tggu si papit ni .aku pon kol dia lg ,tny la dia kt mane .pastu dia kate dia kt bangi plak .tp time tu panas aku da naik skit dari sebelum tuh .dia plak bengang ngan aku sbb aku ckp langsi ngan dia .haha !rase nk penumbuk muke si babit ni pon ade gak .hahahaha !sori ar pit .panas bodo !da tu tggu jela .da la kitorang lepak dlm ujan .sbb time tu kitorang lepak luar kedai .so ,masuk la dlm kedai tu lepak .bile si papit ni smp ,aku tgk dia bwk awek dia .adoi .tp xpela .awek dia .bkn org laen .hahaa !slmt la jam kt tmpt aku ni je .sbb tmpt aku da ade studio jamming baru .makin maju tmpt aku ni kn ?hahaha !



aku pegi la blk umah amik gitar .mak aku da bising2 da sbb blk lmbt .aku ckp nk pegi jam .mak aku potpet potpet smp aku keluar .hhaah !da la jam kol 12.30 A.M .aku da terpacak kt luar kol 8.30 P.M .x panas aku camtu ?hahah !pastu mase jam .men la lagu2 yg tau .tgk papit pon mcm tension je .tp aku wat bodo jela .kang aku melayan ,lg tension aku .nk bgtau ni ,yg papit tu lead band aku .pastu lepas da maen lagu2 yg bese maen ,aku ngan topek try la lagu mychildren mybride ngan a day to remember .perghhh .mmg spirit aku ngan topek maen .gile feel .smp melompat2 aku .haha !pastu tibe2 si papit ni blah sbb dia sakit pale layan lagu2 hardcore ni .dia tgglkn duit RM10 ,pastu chow .aku pikir ,huh ,lantak la .mls la aku nk tension2 psl papit ni .hahahaha !

                                siyes ni mmg gitar aku .baru beli .ohh ohh .santa cruz .

pastu kitorang samok la dlm studio tuh .men je lagu yg tau .hentam je lagu yg tatau .haha !pastu da abis ,lepak kt kedai mkn nan royal .tu name restoran ny .pekene nasi goreng ayam kunyit dgn air kosong .sbb duit tgh pokai .x dpt nk minum air perisa manis2 .haha !da abis mkn kt situ ,lepak plak kt tmn permainan .sbb tmpt2 camni la yg kitorang bleh release tension .bleh amik angin sejuk2 kt situ .baring2 kt situ ke an .hhaa !pastu aku blk umah dan tido .tamat bahagian 1 .ahaha !


30 September 2010

ari ni aku bgn petang .dlm kol 5 mcm tu .sbb pikir ari ni nk ikut topek pegi jamming kt shah alam dgn band dia .aku saje nk pegi tgk .si iskandar pon ikut skl .pastu aku da siap2 mkn sume ,aku kol la si topek .dia kate tolak lepas maghrib .pastu aku kuar la kjp pegi tmn skodeng nk cikedut .terjumpe la si papit .dia ckp sori sbb smlm dia tension+pnt_sakit pale+ngantuk .hahaha !pastu tmnkn dia pegi kedai kete sbb dia nk tukar semi-leather seat dgn stereng .dia dpt tukar stereng je sbb seat tu dia kene order dulu .esok baru la smp .haha !pastu aku lepak dkt catpar yakni kedai makan untuk mejamah segelas teh o ais .pastu budak2 ni baru la dtg dlm kol 6.30 P.M camtu la .lepak smp maghrib .bgs kn ?haha !




pastu blk umah sebelum nk gerak shah alam .masa tu dadok da ade kt shah alam da .then aku ,topek dan iskandar bergerak ke shah alam .da smp sane ,lepak umah sewa aku jap .sementara tggu dadok .sbb dadok da ilang dlm umah aku tuh .dia ngan mael ade kt extreme park .last2 kitorang kene gerak sane gak .jamming dlm kol 12.30 A.M .so ,lepak la situ smp kol 12.00 A.M .da jumpe bandmate2 sume ,gerak la ke seksyen 7 .mase tu ade la band indie-ya tgh jam .kitorang pegi dlm 9 orang .pelik tetibe ramai .hahaha !masuk dlm tu ,setting amp sume .pastu terus jam la .dlm 1 jam tu ,semua samok !aku jd tukang rakam video mase diorang jam ni .iskandar dpt gak sakit2 kn tekak menjerit mase diorang men lagu In Dying Days .




da abis jam tu ,lepak la jap kt kedai mkn .diorang sume nk tgk video yg diorang jam tu .tp malangny rakaman selama 30 minit x dpt tgk sbb video tu corrupted .adoi .pastu tgk jela yg aku rakam pendek tuh .pastu dlm otw nk blk ke seksyen 13 tuh ,jd rempit jap .haha !wat la skill superman pe sume .haha !sbb mase tu kol 2 pagi .so kt highway NPE ,mmg xde kete lalu jln langsung .kitorang je ade atas tuh .haha !da smp sungai besi ,tgk2 bdk sume xde .igtkn nk mkn kt kedai melayu yg sll lepak tuh .kedai tu plak tutup .last2 lepak kt catpar je makan nasi goreng kampung .pastu blk umah ,tido .tamat bahagian 2 .haha !


1 Oktober 2010

masa aku tgh tido ,ade member aku soh kol .aku igt pebende .rupeny2 dia kate mlm ni papit ajak jam .papit bayar sume .dia kate nk tebus masa dia blah awal tuh .lipit .aku pon tarahal la .nmpkny jam lagi la nmpkny ari ni .haha !ptg tu mcm bese aku pegi lepak tmn .jumpe lg si papit ni tgh basuh kete dia .aku wat bodo je mule2 .haha !last2 dia tegur dulu .dia mintak maaf pe sume la .aku pon ok je .mls nk ckp bnyk la an .haaha !pastu ade la 2,3 orang member aku dtg lepak skl .lepas maghrib tu aku nk pegi bank in duit sewa rumah sewa aku .haha .aku ngan papit pegi tmn connought .da bank in duit ,aku patah blk pegi tmn aku lepak td .budak2 ni selamat ade lg .sbb aku tggl moto .



mlm tu aku pegi la jam kol 9.45 P.M .jam cam bese .pastu dadok ngan iskandar dtg .aku ngan topek men lagu hardcore metal pe sume la. haha .sonok gile aku .baru la ade feel masa jam tu .da abis jam pe sume ,aku pegi lepak minum kt kedai melayu aku sll lepak tu .kedai tu kt sungai besi je .hehe .da lepas minum ,pekene plak burger ayam double cheese burger .hhahaa .heaven x terkata la kn .mkn kt tmn lak tuh .tp ari ni aku blk awal sbb aku cam lemau je .blk dlm kol 3 A.M pastu tido .tamat bahagian 3 .hahah !



p/s :esok ni aku update lg ok .nk pegi lepak .bye !sori sbb xde gambar official .   :P


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top