0

da subuh rupenya .HAHA .



assalamualaikum dan salam sejahtera .aku baru je abis menonton cite Apocalypto arahan Mel Gibson .akhirny siap gak download selama 2 hari .mane x ny ,Bluray punye kot .2.4 GB mane nk cpt siap download ny .haha !seketul-seketul nmpk aku ckp korang .baru la lawa .puas ati je tgk .alaa korang mst tau cite ni psl pe kn ?x perlu la aku nk terang panjang2 .yg xtau ,pegi la google sndr .haha !tp x sangke lak an ari ni leh duk umah .awal je aku blk td .kol 11.30 P.M da blk .aku anak yg baik .sejuk perut mak aku mengandung 9 bulan .haha !

td pon bygkn la aku bgn kol 5 P.M .x ke gile aku .smp bile la aku nk jd camni .asyik mkn tido mkn tido .gemuk la aku wei .haha !aku da bgn tu ,terus aku pegi umah kwn aku .aku nk pegi Mines .nk cari keje kt situ .kebetulan member aku tu nk format laptop dia skl .dia ajak pegi Shah Alam .tp xtaula aku rase cam lemau semacam .amik ko .gerak Mines jela .x larat aku nk drive jauh2 ni .teehe .lepas Maghrib tu ,aku terus gerak Mines ngan kwn aku .da smp ,aku terus la carik keje .smbl usha kedai mane yg leh format laptop member aku tuh .tp xtau la leh siap mlm tu jugak ke x .mane x ny ,da kol 8 P.M .kompem la esok baru leh amik .so ,x jd la format laptop tu kt kedai .

mase aku dok cari2 keje tuh ,bnyk gak kedai2 PC yg dia nk orang keje Sales Assistant .tp bile aku mintak ,dia kate xde job vacancy .aduih .tgk bnyk plak kertas2 dia dok tampal nk carik orang keje situ .bile aku mintak je ,xde .mcm racist pon ade gak .paham2 la .aku tgk kedai tu pon sume pekerja dia satu bangsa je .mls la nk ulas lebih lanjut .korang paham la sndr .pastu aku cari satu kedai ni .x igt la name kedai dia .aku tny brader tuh ,dia kate ade vacancy .tp boss da blk .aku time tu agak keciwa gak la an .last2 ,brader tu nk tolong inform boss dia .ckp yg aku nk keje situ .dia amik no phone aku ,pastu dia soh dtg kol 2 P.M ari ni .huhu !agak seronok la .pastu dia kate ,kompem dpt la sbb budak Philiphine yg x reti ckp Melayu pon leh dpt keje situ .dia pon baru start ari ni .ari ni mmg aku pegi la interview tu .last2 ,dpt gak keje .tp aku rase dpt la kot .haha !


jumaat mggu lepas pon aku ade mintak keje kt Plaza Low Yat dkt Sungei Wang tuh .time tu ari jumaat ,xtau la nape ramai jugak org .x pernah lekang dgn orang la Low Yat ni .bile la nk kosong agak ny .nk gak tgk Low Yat tu sunyi sepi je .haha !tp time ni aku pegi ngan kwn aku sorang ni ,si Syed .cite nk gerak kol 3 P.M .last2 gerak kol 5 P.M .sbb masing2 tido sdp .da la time ujan .mmg heavveenn abis la bile tido atas katil .haha !tp time pegi sini mcm tatau la nk mintak mane .bnyk sgt .pegi tgkt 3 dgn tgkt 4 ,asyik ramai org je .time tu plak aku xtau la nape aku rase cam x berani je nk mintak keje kt kedai-kedai di sekitar tuh .last2 ,amik nombor owner kedai-kedai tu jela .tp haram x kol pon .

da kuar dari Low Yat ni ,aku tetibe ternampak Dafi .lelaki jambu yg korang sgt minat tuh .sori ar xde gamba .time tu pon dia da masuk kete da .tatau la kete ape .tp kompem kete atas 500K la an .HAHA .lepak2 kt dpn tuh ,aku ngan Syed ni dok sembang psl kete .sbb ternampak kete Wolksvegan dgn BMW .haha .time tu la mule melalut da ade keje nnt nk pki kete pe .arap2 jd kenyataan .haha .



lepas tu ape lg ,blk la !da blk tu ,aku x singgah umah lg .aku pegi lepak catpar dulu .saje je lepak ngan si Syed ni .pastu cite psl gf ,member ,family dan sebagainy .tp aku xtau la mata aku da rabak gile .tgh sembang2 tu ,aku straight tido situ je .sejam kot aku tido dgn beralaskan lengan .pastu Syed blah sbb dia nk jumpe kwn dia .aku dok sorang2 la kt situ .tgh aku on FB kt handphone aku ,si Supi dkt umah Jamizal .aku cam nk gerak umah Jamizal ,bleh goreng2 gitar jap .haha .tp last2 aku blk umah je .nk rehat jap .pnt plak badan aku berjalan kt Low Yat td .pastu aku kuar blk ,dan lepak blk .aku lepak kt Nan Royal plak .tp time ni member2 aku da ade kt situ .tgh2 lepak tuh ,aku jumpe anak kucing .comel plak .otw blk ,aku grab anak kucing tu ,bwk blk umah terus .haha !


aku terus mandi kn dia .nk bg mkn ,mcm mls nk kuar blk pegi 7E beli catfood .kucing tu tido lame je atas katil aku .aku biarkn jela .aku maen game Call Of Duty : Modern Warfare 2.aku saje je men blk .da xtau nk men game pe .nk beli game baru ,xtau la game ape yg best .bnyk mengarut je .aku tgh tggu game Assasin Creed : Brotherhood dgn Call Of Duty : Black Ops .x sabar2 la aku nk men !teehee .mase pagi tuh ,aku dok bergurau2 la dgn kucing ni .tp aku rase cam sayu plak nk jage .diri aku pon tgh tunggang langgang ,aku nk jage kucing plak .kang seksa plak kucing ni .so ,pagi tu aku beli catfood ,bg mkn ,pastu aku lepaskn kt tmpt asal dia blk .plg sedih ,dia dok kejar aku .aku rase dia cam nk aku jage dia .tp apekan daya .diri aku pon da xde org jage da .haha !




tp yg plg best ari ahad .aku pegi mkn steamboat dkt Jalan T.A Rahman .dlm kol 1 A.M camtu .perghh !nikmaaat !heaavvveennn !x bleh diungkap dgn kata-kata .the best steamboat in town !bayangkan la .aku mkn 10 cucuk.so ,RM 10 semuany .x berhenti aku mkn .yg member aku si Emi ni ,x cukup 12 cucuk,pegi melantak lg 2,3 cucuk .siap mkn kt dpn troli steamboat tuh .haha !tp layan la .sbb aku ngan member aku si Emi da plan 4 hari .ade je halangan .tp mlm tu mmg da nekad nk mkn gak .klu x ,MATI .haha !mmg bengang la bile nk pegi tuh ,ade je halangan .tahan jela. dugaan betul .hahaha !

pastu kitorang jln2 KL la cam bese .da xtau nk pegi mane ,kitorang pegi Highland Tower .amik ko .gile x gile mlm2 camtu kitorang pegi .konon2 nk wat Seekers .tp tu la .dgn naek moto ,x bwk torchlight ,mmg bahaya la .da smp tu ,tgk dpn pon ,aku da rase seram sejuk .gile betul .da blk tu ,sume mcm pale x betul .rase ade bende ikut belakang aku .     :O


p/s :apesal ari ni aku rase sunyi sgt ?HAHA !        :P


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top