0

tanak tido tanak tido .



assalamualaikum dan selamat pagi sume .sbnrny aku baru blk dari pasar .haha !sejuk perut mak aku mengandungkan aku .khkhkh !ty pon sbb aku x tido .yela .aku rase nk balance kn blk masa tido aku la .selalu sgt tido lmbt ,pastu bgn ptg .mane elok badan camtu .x sihat la an .so ,aku sengkangkan mata ari ni untuk menahan nafsu tido walaupun mata agak2 ngantuk la an .skrg ni aku dok tgh layan youtube psl politik .haha .minat gile dgn politik kt malaysia ni .isu panas2 disuarakan .sonok .haha !



awal pagi td dlm kol 1 A.M camtu aku pegi lepak dkt penara .alaa dkt Restoran Hajris Bistro tuh .ade la dlm 10 orang camtu lepak .tatau la tetibe ramai plak yg lepak .haha !dan terdapat scene 'panas' di mana papit menjatuhkan kerusi ny .haha !aku saje je cari pasal ngan dia .padahal aku melawak je .tatau la nape dia amik serius sgt .pelik2 .tp pastu dia ok je ngan aku .tatau dalam ati dia camne an .tp dia kene paham lawak aku camtu .kate da kwn aku lame .kan papit ?haha !kitorang blk dlm kol 4 camtu la kot .kesian aku ngan beberapa orang kwn nek moto .diorang nek kete .mane aci !haha !

bila da smp umah aku ,diorang lepak jap dpn umah aku .saje nk bersembang2 sbb mase kt penara x sembang sgt .masing2 wat hal sndr .aku plak bosan kt penara sbb da tatau nk watpe .sembang2 la jgk .cume aku bnyk diamkn diri la .dgn papit aku bising2 kn diri .haha !aku ngan kwn2 lepak dpn umah aku smbl wat sesi bergambar secara pose maskulin .hahaa !aku ngan topek jela .kitorang saje nk try jd model .mane tau ade rezeki leh jadi model ke .haha !slmt perut aku ni da turun skit .hahah !


                                                       sekadar hiasan .haha !


pastu da penat wat bende2 tu sume ,aku masuk ke rumah .sambung online dan usha youtube .kebetulan ade member aku soh upload video jam .jd aku upload la kt youtube .sng la bandmate2 dia nk download nnt .alaa .jamming yg aku cite kt korang sebelum entri ni .ade kn ?heh .sambil2 aku uploadd video tuh ,aku try la cari movie2 yg best .dan pada masa itu juga aku sedang mendownload album Texas In July - I Am .hoho .mmg agak lambat la pergerakan browser aku ni .hahaah !

aku on9 smp ke pagi .pastu aku tetibe terniat nk main gitar .so ,aku practice lagu2 yg aku teringin nk maen .agak susah la .contohny lagu Avenged Sevenfold ,Mychildren Mybride ,Have Heart dan The Devil Wears Prada .kekadang rase nk give up men lagu2 ni pon ade gak .geram je petik asyik salah .haha !tp bese la .kate belajar an .hahaha .pastu aku menikmati hidangan nasi goreng dan kopi buatan ibu kandung .haha !layan gile pagi tuh .ade jugak rezeki time aku x tido ni .sll jd mayat hidup je pagi2 camni .haha !




lepas makan tu ,aku pon tmn mak aku gi pasar .kebetulan mak ngah aku dari Meru,Klang nk datang .so ,mak aku mmg agak kelam kabut skit la nk siapkn makan tgh hari .sbb time tu pon da dkt kol 11 A.M .aku tggu kt luar pasar je .da mak aku suruh .terpacak bwh matahari dlm setengah jam camtu .mane tak peluh piang aku time tuh .da la x mandi lg .hahaa !da blk pasar tuh ,baru aku mandi .sdp skit badan .da pas mandi tu ,sedara aku da smp umah aku da pon .pastu mak ngah aku soh beli kailan sbb dia nk wat kailan ikan masin .aku ngan abg sedara aku gerak la gi pasar .bnyk gak kailan aku beli .haha !itu saje cite ny setakat ni .update lg beberapa belas jam lagi .hahaa !



p/s :saksikan video jamming session yg diberi nama katak² .haha !ok la .nk chow pegi mandi kt pangsun .     XD








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top