0

hikayat berjaga malam .



assalamualaikum sume .mintak maaf bnyk2 sbb aku x dpt nk update tiap2 ari .susah betul la .kadang2 ade mood nk update ,kadang2 tu xde lgsg nawaitu nk update blog yg x seberapa ni .dan aku da perasan yg blog aku da kurang visitor .yela .aku lgsg x singgah blog korang .adoi .sape2 yg da singgah blog aku tiap2 ari tuh ,aku terima kasih bnyk .insya-allah aku akan bergiat singgah blog-blog korang mcm dulu ok .xleh nk janji .kang x jd .naya plak kt aku .haha !nmpkny terpaksa bercerita mengikut waktu yg aku tertinggal nk update .haha !


Isnin ,4 Oktober 2010

ari ni ,aku bgn dlm kol 3 P.M .ntah la .makin lame makin kronik aku punye masa tido .mcm mane la nk keje ,klu time tido pon da tunggang-langgang ?nmpk ny aku kene cpt2 stabilkn waktu tido aku blk .bile la ea ?haha !aku bgn tido pon sbb ade member aku dok kejut kt tingkap .dok ketuk tingkap aku mcm nk ajak perang .haha !aku bgn ,mandi2 ,siap2 dan pastu aku terus kuar .dia ajak aku pegi kedai bundle sebab dia nk beli suar untuk keje bengkel dia .cari kt sg.besi ni ,x bkk plak .kedai tu dok tutup dari ari raya pertama ari tuh .ntah la. kedai tu nk raya sebulan terus kot ,psl tu dia tak bkk sebulan .haha !


da x bkk kt sg.besi ni ,aku pegi la Giant kt Tmn.Connought .aku pikir nk beli pencuci muka skl .pasal da picit2 botol dlm bilik air td ,tgk mcm susah nk kuar krim ny .ahaha !slmt la waktu ni x panas sgt .xde la berpeluh-peluh atas motor .haha !da smp tu ,cari la suar member aku ni .mcm mahal la plak .x setimpal dgn suar dia nk wat pki tuh .nk buat keje je kot .last2 x jd beli kt situ .sebelum kuar giant tuh ,ternampak plak jeruk bnyk jual tepi tuh .aku dok tgk jeruk mangga tu cam terliur je .last2 ,angkat RM4 punye pastu bayar .haha .sedap je .lame aku x mkn bende2 camni .selalu lepak minum teh tarik je kt kedai mamak .mst boring jgk an ?haha !


yg member aku ni kabut nk blk awal .da la aku x abiskn lg jeruk mangga aku ni .kene gerak tempat laen dulu la nmpk ny ,baru bleh abiskn bende alah ni .da smp kt catpar tuh ,aku pekene teh o ais dgn bende alah ni .tp kt situ mmg aku da lemau tatau nk watpe da .nk sembang dgn member aku ni pon xde topik .pastu dtg sorang member aku ni dari sepang .dia baru abis kls .da sembang2 pe sume ,aku blah dari situ .pastu pegi pekene rojak mamak plak .perghh .x terkata sedap ny .nk rase ,meh dtg Pekan Sg.Besi .hahaha !aku pekene la 2 bungkus sambil menonton cite Chinta kt TV3 kol 6.30 P.M .haha .detail aku bgtau korang !tp aku layan plak tgk cite tuh .bleh tahan je plot cite dia tu an .


mlm tu plak aku pegi lepak kt catpar .tempat yg terlalu common aku lepak klu kt sini .kebetulan pula member aku yg petang td nk pegi cari suar dia kt downtown plak .jd kitorang pegi la sane ramai2 kecuali supi ,papito dan myzal karaz .haaha !kitorang gerak dlm 3,4 motor je .psl kwn2 aku ari tu xde la ramai seperti bese .slmt x ramai kt downtown tu .maklum la ,ari isnin .bkn ramai org pon .yg ramai ny mlm Sabtu dgn mlm minggu je .da smp Downtown Cheras tuh ,pegi cari air ais krim soda botol dulu .x sah klu x layan bende ni .haha !pastu pegi la pusing2 satu downtown .tetibe kwn aku yg nk cari suar ni hilang .dia melencong ke mane ntah .haha !kitorang wat jela explorace sdnr kt situ .da tatau nk pegi mane ,pegi kt motor kitorang .lepak situ je .tggu je member aku smp sini .dia dtg2 je .da beli 3 suar .gile betul ,cite nk beli suar buat keje je .haha !


pastu blk sg.besi ,terus pegi tmn permainan .tmpt yg aku sll lepak mlm2 .x kaco orang pe sume .xde kuar duit pon lepak situ .cume kene bazir air liur la .sbb situ jela kuat sembang besar pe sume .kebetulan mmg kt situ si supi ,papito dan myzal karaz da ade kt situ .diorang tgh practice men gitar kt situ .sbb diorang jumaat ni nk basking kt Central Market .si supi ni plak dia tgh layan cite Dragonball kt laptop papit .hahaha !aku dgn kwn2 aku yg laen pon dok pakat tgk .masa tu Goku ngan Bezita tgh lawan Majin Buu .salah satu episod yg terbaik dan ter'best' dlm cite Dragonball .haha !pastu diorang main buaian .nk kenang kisah kanak2 dulu kala .pastu ade yg dok baring atas kerusi smbl meletakkan tgn atas dahi sbb gado ngan awek .haha !lwk2 .aku ?join je pe budak2 tu buat .time tu smbl online facebook pki handset .smbl2 tu la balas komen kt status org .khkhkkh !


bile da bosan lepak kt tmn ni ,singgah plak pegi kedai mkn Siam .Nan Royal name kedai tuh .aku pernah cite kn ?haha .lepak kt situ pon ade 2,3 kerat je yg ade .sembang la mcm bese .sbb kitorang ni mmg bnyk cite .haha !kutuk sana ,kutuk sini ,maki sane ,maki sini ,bahan sane ,bahan sini .tu jela bende yg kitorang buat klu da xtau nk watpe .hahah !blk pon dlm kol 4 A.M camtu la .x igt plak aku .pastu kt umah tuh ,aku on9 dan download movie skl .smbl tu layan movie2 lame .mmg xleh tido .last2 ,kalah gak dgn nafsu tido .aku tido dlm kol 8 A.M camtu .


Selasa ,5 Oktober 2010

ari ni aku sepatutny pegi ke Mid Valley untuk mencari keje dgn topek dan dadok .aku da la terlajak tido .aku bgn secara x sedar dlm kol 3 P.M camtu .bile aku bkk tgkp bilik aku je ,tgk jln blkg umah aku ni basah je .aku x sedar plak yg ujan baru berenti .haha !mati tido aku rupe ny .pastu aku antar wall post kt page dadok .cakap ngan dia bile nk gerak mid .sepatutny gerak kol 12.30 P.M .tp time tu da kol 3 P.M an .tgk2 dia da dtg umah aku ,panjang umur dia psl aku baru ckp psl dia .haha !pastu aku siap2 la pegi mandi ,pakai baju ,pakai perfume ,deadorant ,bangles sume .hahah !pastu gerak dlm kol 4 P.M camtu .naseb baik ujan da berenti .


sebelum nk masuk simpang ke Mid Valley tu ,member aku si topek ngan dadok ni terlencong pegi jalan lain .aku kene tggu diorang nmpk gaya ny .bile aku lepak kt tepi jalan tu dlm 10 minit camtu ,topek kol ckp kt dlm parking lot da pon .aku da pelik da sbb aku x nmpk pon diorang lalu td .so ,aku pegi la kt parking lot tu .da parking moto kt situ pe sume ,masuk la dlm Mid Valley tuh .mule2 kitorang jln2 tgk baju la ,pegi Rock Corner ,pastu masuk Metrojaya .igtkn nk mintak keje kt situ .last2 ,tiga-tiga ekor segan .haha !pastu pegi kt GSC plak .diorang terus mintak keje .time tu aku menular ke mane ntah .akhirny diorang dpt gak keje kt situ .ari Khamis da kene masuk keje .tp tatau la diorang dpt keje buat ape .dlm GSC tu kn bnyk position keje .


bile diorang da dpt keje tu ,kitorang jln2 lg .masuk Quicksilver la ,pastu pegi Pet World sbb nk tgk kucing ,ular ,mengkarung ,hamster ,anjing dan lain-lain spesies kurang jinak .tgk harga kucing ,smp atas 1K .tp mmg lawa la .baka pon elok .geram plak aku tgk .haha !pastu kitorang pegi beli roti kt Jusco .yg tgkt bwk skl .pastu pegi pekene roti2 yg kitorang beli tu kt air pancut The Garden .aku tatau la tetibe perhati lame je air pancut tu naek turun naek turun .haha !jd khayal jap .time tu pon nk mlm da .kitorang lepak kt MPH jap .si dadok ni nk tunjuk buke psl Aleister Crowley ,the wickedeist man on earth .da la buku tu tggl satu je .slmt dpt bace .nnt aku cite lebih lanjut psl Aleister Crowley ni .





pastu belek buku-buku yg laen .psl freemason la ,cracking the symbol ,art dan sebagai ny .ade satu buku aku ngan member2 aku tgk ,tergelak kebahak-bahak ye dlm MPH tu .kitorang je yg wat bising kt situ .rilek sudah .hahaa !aku ade tgkp gambar2 ny tp aku xnk tunjuk kt sini sbb terlalu perkauman la .ececeh .pastu kitorang terus je blk .da naek longgar lutut aku .aku blk dlm kol 10 P.M camtu .


pastu lepak jap kt kedai mkn Siam tuh .ade la dua tiga kerat member aku lepak kt situ .da bosan ,pegi tmn permainan aku sll lepak tuh .kt situ lepak lame plak .4 orang je lepak ,tp mcm2 ilmu dpt dipekung kn di dada .haha !before blk umah tu ,aku ngan budak2 aku pegi pekene burger dulu .dlm 4.30 P.M camtu la .slumber je mkn pagi2 buta .haha !balik tu ,aku terus tido smp kol 7 P.M smlm .bodo tol .pe nk jadi weyh ? 




p/s :japgi nk pegi KL .cari keje .mintak2 jumpe .x jumpe ,cari tmp len plak .HAHA !              :P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top