40

freemason/illuminati di malaysia .jgn terkejut !



hello ,ape khabar sume ?bagi sesape yg tgh keje tuh ,jgn la tensen2 .hehe .ari ni nk kongsi skit psl freemason kt malaysia nih .sume ni ade kene mengene dgn anwar ibrahim ,pkr dan laen .harap2 sume berfikiran positif dan jgn menuduh sebarangan pada post ini .terserah pada reader nk percaya ke xnk .

AMARAN ! : TOPIK INI HANYALAH BERSIFAT INGIN TAHU OLEH PENULIS .DENGAN SEDIKIT RESEARCH YANG DIBUAT ,DIHARAP SUME READER DPT BERI KOMEN POSITIF .SAYA UMUR BARU 20 THN ,X TERLINTAS NK BURUKKAN MANE2 PIHAK .CUME PERASAAN INGIN TAHU JE .THANX !




so ,ape kene-mengene freemason dgn parti keadilan rakyat(pkr) nih ?klu korang sume perasan ,lambangny saje sudah menyerupai 'the all-seeing eye' yang terdapat pada note $1 Amerika .





biar aku terangkan ape maksud "novus ordo seclorum" dan "annuet aceptis" .ini adalah bermaksud untuk pembulatan dunia atau pun dunia akan dikawal 100% oleh freemason .mereka melakukan satu agenda iaitu "New World Order" dan kebanyakkan pemimpin-pemimpin dunia skrg adalah di bawah agenda ni .termasuk atuk bush sndr ,Prescott Bush .dan simbol pkr juga boleh disamakan dengan One-eyed God Horus ataupun dikenali "Tuhan Matahari" yang disembah sejak zaman Predynastic hingga Zaman Greece-Roman .


kenapa ade gambar george washington boleh disamakan dengan imej baphomet nih .ini sbnrnya adalah patung george washington yang ditempah khas dari Italy .semasa  patung ini dituunkan dari kapal ,sume yg berada di situ sgt2 terkejut .patung ini diukir dengan persamaan rupa dan gaya baphomet seperti disebelah adalah kerana george washington adalah presiden amerika yang pertama menjadi ahli freemason ini .x heran la klu patung dia diukir sebegini sbb anda sume da tau latarbelakang beliau .

Illuminati yang ada sekarang ini diasaskan oleh Jesuits/Vatican. Ignatius Loyolaasalnya adalah dari kumpulan alumbrados(the illuminated). Perkataan ini sebenarnya berasal daripada illumination atau enlightment.



Sebenarnya, Jesuits yang menulis the protocols of zion, dan mereka jual nama Yahudi untuk agenda jahat mereka dan menuding jari ke arah Yahudi!zion ini adalah kearah penubuhan negara untuk zionist .dan perlu diingatkan .zionist tidak sama dgn yahudi yang lain kerana untuk menjadi zionist ,tak perlu nk jadi yahudi .mcm korang tau isu sekarang nih ,banyak rabbi yahudi yang membantah sekeras-kerasnya kapal bantuan ke gaza yang diserang israel kerana bknny yahudi yang buat ,tp adalah kerajaan zionist yang sedang memerintah israel skrg .rabbi yahudi juga membantah penubuhan negara israel kerana mereka ditegah untuk menubuhkan negara sendiri oleh tuhan .


ok ,berbalik pada di atas ,nape saya terangkan tentang jesuits ?ini lah ringkasan tentang jesuits .
Kumpulan Jesuits telah diharamkan oleh Roman Catholic Church melalui Papal Bull pada tahun 1773 oleh Pope Clement XIV. Selepas itu Jesuits beroperasi secara undergound, dan Jesuits itulah yang telah mewujudkan illuminati moden tang menjadi kepala kepada kegiatan freemasonry di seluruh dunia .



tau x ape yang dibulatkn kt gambar di atas nih ?simbol IHS ini lah lambang Jesuits yang diterangkan td .Jesuits ini telah diwujudkan semula selepas membuat kacau di Eropah pada tahun 1814 oleh Pope Pius VII.gambar ini diambil di Common Word, Universiti Georgetown : Dari kiri Tony Blair(bekas Perdana Menteri Britain), John Esposito, Mustafa Ceric (Mufti Bosnia/IIIT), Kjell Magne Bondevik (Bekas Perdana Menteri Norway) dan Anwar Ibrahim (IIIT).ade juga yang mengatakan yang anwar ibrahim ni adalah ejen Nasrani(Jesuits/Vatican) .



dan ini adalah Lodge Officers untuk tahun 2010-2011 .ini adalah jawatan untuk Grand Lodge of Canada di Ontario .organisasi ini adalah organisasi freemason di sana .Anwar Ibrahim adalah salah seorang ahli bagi pertubuhan ini .Anwar Ibrahim juga pernah memegang jawatan ini pada tahun 2008-2009 .

terdapat juga bangunan-bangunan freemason yang menjadi tempat persidangan dan pemujaan di Malaysia .(dlm bulatan-Logo Masonic Lodge.)

                                               bangunan freemason di Johor Bharu,Johor .

                                                               Masonic Temple di Penang .


adakah ini satu kebetulan atau trick semata-mata ?logo mata sebijik mcm logo freemason iaitu 'all-seeing eye' digunakan pada logo PKR ini ?terpulang pada anda untuk menilai .terdapat juga simbol2 lain pada logo parti2 lain di Malaysia .contohnya di bawah ini .logo gabungan parti keadilan nasional dan parti rakyat malaysia .

                                    

ape kata korang ?adakah sume ni satu konspirasi,kebetulan atau kenyataan .tu sume terpulang pada budi bicara masing2 .aku pon xde la percaya 100% pada bende nih .cume research dan sebarkan pada korang semua je .xnk caya xpe .klu percaya pon xpe .dan sila berikan pandangan komen positif .terima kasih .akhirnya selesai juga post bende ni .hehe .

p/s :thanx pada beberapa website yang jadi tempat untuk aku research .bnyk sgt nk nyatakan kt sini .


40 comments:

Kaizen Shinobi.com said...

ade reference tak? bahan2 based untuk research nih? nak usha2 gak... tengs

Rina Azam said...

this is not a coincidence .. i think this is the truth.. semuanya utk mengaburkan mata rakyat... parti ni parti yg kuat sebab di support oleh freemason.. i dont know.. if malaysian keep voting for them... *sigh*

xazryx said...

biasa la .politik malaysia .agak kotor dan hitam susah nk percaya .untuk information ,pegi sini ,http://www.anwaraidc.com.tp x bnyk sgt la .

Ruby said...

Astaghfirullahhalazim.. Perkara ni memang sangat membimbangkan saya sebagai manusia biasa.. Semoga Allah s.w.t melindungi kita smua.. Utk lebih terperinci kat www.wakeupproject.com... Org islam punya web forum.. Support mereka, dari duk berFB jer.. hihi..

www.rabiatuladawiyah.com

abangfaizul said...

terima kasih atas maklumat ini. saya benar2 mengharagainya...

Amin Ahmad said...

http://www.iosphere.net/~dixonr/ln2006.html

nah gambar anwar ibrahim yang kau kata tu, kah kah kah

sharque said...

Erm..Mungkin BETUL atau mungkin keBETULan..
tp..anda boleh menilainya secara peribadi sbb setahu saya,politik atau pemerintahan yang tidak mengikut landasan nas/syariat tetap tidak BETUL bagi Islam..tak kiralah siapa, kalo lari dari rukun Islam..itu kufur namanya..Na'uzubillah..kita mintak jauh la dari sumer tu ye..

i'M Nenz said...

bgusla azri coz da bgi info yg detail,..aq mula dgr tntg freemason ni taun lpas,..n skrg aQ da mkin knal skit demi skit tntg freemason ni,.cuma aQ nk suggest korg usha2 la 'the arrival',..the arrival ni comform better klaw korg tgk,..tp xla critakn tntg freemason plak,..huhu
~salam dari pecinta islam~

Mr.fatheque Colbota said...

good piece of work bro..saye bangge ada golongan mude mcm nie so kite taklah jadi the unthinking majority.

Unknown said...

hey...its pretty kewl, u aware of this,sounds pretty much like a thing dat we should go against huh?..but...have u check ur download section?.. its kinda bounce the other way around... :)

Irwan said...

salam. aku curik gambar2 kau untuk entry aku, yek..sila baca entry aku pasal kegiatan terbaru mereka di Malaysia yang didedahkan oleh guru kepada seorang wali kepadaku di: http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/08/interview-dengan-wali-pemerhatian-dari_29.html

abang beca di tengah jalan said...

mana ada. tipu la

http://grandlodge.on.ca/framesofficers2010.html

(buat pengetahuan anda semua, saya tak suka anwar. tapi saya lagi tak suka cerita2 karut)

Budok Kapong said...

ini dia..kuat tul kencing hahaha..

http://img202.imageshack.us/img202/1407/49268508.png

http://img143.imageshack.us/img143/9616/photo2xxe.jpg

atiq said...

eh aq pun tengok latar konvensyen tuh memang idea nya arah dari/ke iluminiti..mesti ada apa-apa tuh..orang pandai2 dan berpengaruh macam kita juga suka terjun dengan labu-labunya. aku link k.

Muhammad Faiz said...

kalo btul la bnde camni dpt disahihkan spenuhnye..kite kene cari jln utk hapuskan fahaman x gune nih!

Muhammad Faiz said...

kalo btul2 la mende camni dpt disahihkan spenuhnye..kite kene hapuskan fahaman x gune nih!

Unknown said...

Biar ada bukti yg sahih..jgn main ikut/copy dr blog2 lain tanpa usul periksa..free je dpt dosa fitnah..

Sarah Rostin said...

wuuyoh. illuminati dekat malaysia. Cbe tengok logo Search, (ala, yang rockers tu) dekat google. ada jugak mata satu tu.

ahmadikhwanfaiz said...

pada KLCC pn sgt jelas la unsur illuminati.....

BUMGT 6970 - Management Consultancy said...

.

Orang MELAYU kita selalu TAKSUB benda yang remeh-remeh.....

Perkara yang PALING PENTING ialah SHALAT 5 WAKTU....

Ada berapa orang Melayu yang benar2 FAHAM maksud dan pengertian SHALAT bermula dari Doa Ambil Wudhu, Doa lepas Azan... dan semuanya sehingga Tahhiyat Akhir....

Orang MELAYU main HAFAL dan tak tahu maksud dalam BAHASA ARAB...

Setakat sokong UMNO... tapi...
a. Harga Barang Makin Naik
b. Agama ISLAM sering di-hina oleh media massa utama (main-stream)
c. Rasuah di-amal-kan hampir ke 70% kakitangan kerajaan atau "government servant"
d. Fitnah dan video seks serta aktiviti seks di-HALAL-kan
e. Hasil negara di-rompak oleh UMNO
f. UMNO duduk rumah banglo dan kita duduk rumah flat aja
g. UMNO pakai kereta Mers, BMW, dan kita pakai kereta KANCIL 2nd hand

Bangunlah ISLAM MELAYU.... jangan terus ditipu oleh konsep KeTUAN-an MELAYU...

:-(

.

DOuNuT'S aRtworks said...

tapi setahu aku la, geng2 under freemason nih akan dpt kekayaan, kuasa, pengaruh , kdudukan sume la, tapi tgok parti2 yg masok ni mcm xde je sume tu. masok freemason utk kalah ke?

Unknown said...

kalau cerita illuminati ni real, we can say that UFO wujud. Sume org dah agak dah. Siapa lagi yg bina Piramid tu? Tp yg lebih menyeramkan, kalau illuminati ni real, ada manusia macam kita sanggup MELETUPKAN 2 bangunan, pastu hentam bangunan tu dengan kapal terbang. Pastu cakap Islam yg buat. Hantu betul.

muhdrashidi said...

sebelum cakap baik berfikir..

a) harga barang makin naik
engko pikir la sapa yg control tu

b) Agama Islam di Hina
engk tengok bukan setakat agama nama Allah sggup di gadai..sapa buat tu?

c) rasuah lebih 70% dlm gov
eh cuba engko bak mai bukti!! ckp ikut sedap mulut

d) fitnah video seks
kalo engko x dpt terima kenyataan tentang kebenaran yg didedahkn..jgn dok sasau tuduh mcm2..siapa yg sukadok fitnah mamat oi?

e)hasil negara dirompak
engko tahu ke ape engko cakap..main redah je

e)UMNO dok rumah banglo kita dok rumah flat
engko xreti bersyukur..dengki dgn kejayaan org lain..memang hasat dengki penuh sifat mazmumah..

f)UMNO naik merc bmw
wei engko tgk nik ajis mb negri termiskin yg kononnye bejurus tuh naik ape?!! merc 320 v8 woi..pm naik perdana je

BUMGT 6970 engk jgn dok wat citer dongeng la..nak hasut org2 muda yg bersih nih..pikir la sendiri.

Unknown said...

aku sokong muhd rashidi.. hentam je org2 yang takdak otak mcm BUMGT 6970.. kasi terajang kat kepala dia baru tau

Raden said...

anwar ibrahim ada sorang jer ke kat dunia ni... hahahaha... gemok pulak anwar ibrahim freemason ni... hahaha

blu dolphin said...

Since I'm Chinese Malaysia...naturally I hate the BN/UMPO lanun racists coz to me human is human regardless of race. Either is your character make you a piece or shit or a gem.
Anyway...thank you for confirming my suspicions on Anwar. It all started when i kept looking at their Keadilan flag...something inside me felt not right. It reminds me of the all-seeing-eye I've seen so many times in the US dollar bill, K-pop, US-pop (yup those are Illuminati as well) .

Izza Rozieka RoziQin said...

MAYBE betul krn selalunya mereka yg join freemason ni tjuan mreka adalah untk mdapatkan harta , pangkat , dan juga kdudukan . hm who knows ? Wallahuala.

Izza Rozieka RoziQin said...

MAYBE betul krn selalunya mereka yg join freemason ni tjuan mreka adalah untk mdapatkan harta , pangkat , dan juga kdudukan . hm who knows ? Wallahualam

MgBB said...

Cup cup cup pasal benda ni dah lama ak pown ada wat research... Tp pasal anwar tu yg ko tunjuk gamba ada nama anwar tu bkn anwar pkr ni.. Anwar ni anwar lain... Ala mamak sikit muka dia.. X pasti link kat mana yg pasti bukan anwar ibrahim.. Sekian

Unknown said...

WELCOME TO THE GREAT TEMPLE OF ILLUMINATI. Are you a business man or business woman, politician, musical, student and you want to be rich, powerful and be famous in life. here is a chance to become a member of the great brotherhood of Illuminati. and all your dreams and heart desire fully accomplish, you will get one million dollers after the initiation and confirmation and also receive 250 thousand dollers as monthly salary, if you are interested in the great brotherhood of illuminati and make your life better. emai:okekeilluminate@gmail.com or you call +2348170867676 they will tell you how to join, i am a member of the great brotherhood it is real.

Unknown said...

maaf, bukan setakat anwar ibrahim jer dikatakan ahli freemason malah semua pemimpin negara kita sejak sebeum merdeka hingga sekarang ahli kehormat freemason hinggakan dikatakan pihak istana raja melayu pun bersama2 dgn kumpulan ini. Sistem dari merekalah kita pakai dan agungkan hinggakan agama islam kita abaikan. Masa untuk berubah wahai umat islam malaysia, bangkit kepada islam semula...

Unknown said...

OCCULT FESTIVAL is around the conner,Join the Illuminati
cult online today and get instant sum of 1million dollars
with a free home anywhere you choose to live in the world
and also get 2500 dollars monthly as a salary. If you are
interested please kindly fill the following information to
this email below .

Full name_ _ _ _ _ _ _ _
Country_ _ _ _ _ _ _ _
State of origin_ _ _ _ _ _ _ _
Date of birth_ _ _ _ _ _ _ _
Sex_ _ _ _ _ _ _ _
Address_ _ _ _ _ _ _ _
Phone_ _ _ _ _ _ _ _
Email_ _ _ _ _ _ _ _

Tell us little about yourself… No dirty game please, this

is our mobile number contact us now if want to be famous

EMAIL US: luminatiforsuccessandfamous@outlook.com
CONTACT NUMBER: +2347032963189
CONTACT NUMBER: +2348153363941
CONTACT NUMBER: +447937463650

Unknown said...


OCCULT FESTIVER IS AROUND THE CONNER
Are you a business man or woman? politician, musician, worker, student, artist, actress, and you desire wealth, influence, power & fame.
Join the great Illuminati brotherhood and get rich and famous and earn the sum of one Million USD and you will be given $50,000USD for membership fee every month.. Make your dreams come true today.
Fill the following details if you are willing to join the illuminati brotherhood kingdom and send it to illuminati_brotherhoodtemple@consultant.com

Name………....................
Country………..................
Gender………......................
Age.................................
Occupation...........................
Address………...................
Tell………........................

FOR MORE INFORMATION CONTACT:
illuminati_brotherhoodtemple@consultant.com Or call +447031903454

Unknown said...

OCCULT FESTIVER IS AROUND THE CONNER
Are you a business man or woman? politician, musician, worker, student, artist, actress, and you desire wealth, influence, power & fame.
Join the great Illuminati brotherhood and get rich and famous and earn the sum of one Million USD and you will be given $50,000USD for membership fee every month.. Make your dreams come true today.
Fill the following details if you are willing to join the illuminati brotherhood kingdom and send it to illuminati_brotherhoodtemple@consultant.com

Name………....................
Country………..................
Gender………......................
Age.................................
Occupation...........................
Address………...................
Tell………........................

FOR MORE INFORMATION CONTACT:
illuminati_brotherhoodtemple@consultant.com Or call +447031903454

Unknown said...

Join the Illuminati brotherhood today
and get the sum of $1,000000USD with a free
home any where you choose to live in the
world and also get $50,000USD monthly as
salary. But all these will be given to you after
seeing your interest, seriousness and
willingness. Email: illuminati_brotherhoodkingdom@consultant.com
If you are interested,
kindly fill the following information given
below”
Full name:
Country:
State of origin:
Occupation:
Date of birth:
Sex:
Address:
Phone:
Email address:
Note that you are to attach a passport of your
image, tell us little about yourself and your
purpose of wanting to become a member of the
GREAT ILLUMINATI Brotherhood
Email: illuminati_brotherhoodkingdom@yahoo.com

Unknown said...

Comment last lg ngeri. Siap ajak masuk

Unknown said...

Hah nmpk tak illuminati dh offer tu. Jgn kata x wujud plak.. cuba tgk the arrival documentary.akn nmpk mereka2 ni dgn jelas d mana2.akhir zmn dah..muamar ghadafi pn drg dh guling .msia x taulahh...

Unknown said...

Sbb kita pernah dijajah dulu tu sbb ptdbiran ikut sistem drg. Cuma freemason ni dulu guna cara halus.konon2 persatuan .buat kja amal.tlg sna sni.tu sbb dorg dlu x perasan.allahualam.tp time sy termasuk ke bangunan freemason ni (2005) sbb ada delivery brg.sy x tau lg yg freemason tu apa.zmn fon masih nokia 3310.xde lg wsp viral2 ni.drg pn x glamer lg kat msia time tu.siap aku pusing2 tgk view dlm.mmg ada gmbr pmbesar/pmrintah kita zmn2 gambr hitam putih.klu kita buat research psl drg ni mmg drg nk control dunia nk kalahkan tuhan.tu sbb christian sdri reject illuminati .then drg gabung dgn org2 senibina @architect dn wujudla freemason.lain grp tp agenda sama.malas la aku nk ceta .korg tgk the arrival documentary jgn skip2 tau.

James Mueller Illuminati said...

JOIN THE NEW ILLUMINATI NEW WORD ORDER, ARE YOU A BUSINESS MAN OR WOMAN, PASTOR, POLITICIAN, YOUNG COMING UP STAR, WORKING CLASS OR FIRST CLASS JOB OF ANY TALENT YOU ARE INTO, and you want to become rich and famous and be well know all over the world, without no human blood, this is your time to join the illuminati club. And a benefits amount of, ($1000000) one million us dollars will be giving to you as a new member, $30,000 USD monthly as a salary, and a congratulation car with a free house of your own choice to welcome you to our illuminati club. if you want to achieve all your heart desire contact us via email: brotherhoodrichgroup@gmail.com better you call or message us on WhatsApp:+2348054518396

If you need your EX back, or you want your business to grow to a higher level contact the below gmail or number.

EMAIL: brotherhoodrichgroup@gmail.com

WhatsApp number: +2348054518396

agent smith said...

It is a well-known fact that Illuminati consist of Multi Millionaires,
Billionaires who have major influence regarding most global affairs,
including the planning of a New World Order. Many world leaders,
Presidents, Prime Ministers, royalty and senior executives of major Fortune
500 companies are members of Illuminati. join a secret cabal of mysterious
forces and become rich with boundless measures of wealth in your company or
any given business, the great Illuminati can make everything possible just
contact : join666cult@gmail.com or WhatsApp +1(646)481-0376 EL
IAI LEXION Thaddeus Iam Vice-President of Citizen Outreach THE ILLUMINATI
ORGANIZATION

Do not hesitate to contact us by WhatsApp.

Whatsapp: +1(646)481-0376
Email : join666cult@gmail.com

BEWARE OF SCAMMERS, THERE IS NO SUCH THING AS REGISTRATION FEE AND YOU MUST
BE ABOVE THE AGE OF 18YRS.
THANKS...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top