2

klcc dan badut shuffle .



assalamualaikum !hello hello .akhirny dpt gak aku posting untuk mlm nih .disebabkn masalah connection yg x dpt dielakkan .zzz .ptg td sbnrny aku br bgn tidoq .haha !buruk ny perangai .mane la aku x bgn ptg ?lepas subuh br dpt tido .mata segar-bugar pagi buta smlm .tu yg aku posted bende2 mengarut .hehe .ptg td selepas bgn tido ,aku trs lepak kt luar bersama kwn2 .tgh2 dok sembang nih ,member ajak jln2 kl .sumpah bosan gile time tuh !so ,aku pon ikut la dgn berbekalkan minyak full tank ,trs gerak pegi klcc .


                                                              zzzzz .mak ai .gayat gile .


bdk2 ni bwk moto pon laju sgt .smp aku xleh nk keja kot .yela .aku bkn mat rempit .x suke bwk laju2 nih .aku mementingkn safety .khkhkhkhhkh .moto aku pon SLOW je .haha .pastu dlm 15 minit camtu la ,da smp pon di klcc .pandang kiri ,pandang kanan ,maksiat mmg tgh giat dijalankan .mase tuh jln2 kt tmn .mata aku da xleh kelip da .saje menggatai kjp .hahaha .tp trk betul la .da la ramai org .mcm ulat taik !(almaklum la jakun) .da tu member aku ni ajak masuk suria .dia kate nk beli brg .mmg loaded .td aku tgk suar dgn baju kt kedai mane ntah ,floor mane ntah ,section mane ntah .satu set RM 1,500 !perghh !klu aku la RM 1,500 ,bek aku beli gadget pc aku ke ,buat mkn ke ,buat motor ke ,lg la berbaloi .dr beli kt sini ,bek aku beli kt downtown cheras je .mmg kaya member aku .KAYA la sgt .haha .last2 x beli .aku pon ragu2 pebende dia nk beli .pastu kitorang pegi ground floor ,ade la sekumpulan badut yg wat lawak membadut .rase nk tepek pale sekor2 .hahaha .

aku rase aku dance lg gempak .aku leh shuffle ngan tektonik kot .haha .


tgk diorang wat belon la ,ape la .pastu mengarut je memanjang .pastu ade gadis-gadis bola bergambar ngan diorang .ade promotion ape ntah .mcm promotion tv lcd je .huh .pastu kitorang lepak la dkt tmpt fountain tuh .kitorang tgk org ,pastu kutuk2 .hahah .bese la keje kitorang .da tu ade plak si kapel ni dok gado2 dpn kitorang .rase nk gak sepak bontot sekor2 .yg awek majuk lebih .yg balak gerek lebih .haha .tp lawak la gak tgk org gado .pastu tgk fesyen2 org malaysia pki .ade yg x kene .da mcm org gile aku tgk dia pki ngan makeup .yang minah2 indon klu kuar kl ,jgn ckp la kn ?bergaya klhkn mak datin .klu bleh nk same dgn avril lavigne .hahah .pastu bllk umah ,mkn ,on9 .sekian .








p/s :aku rase ni la dunia dan akhirat plg gempak shuffle .hahah .


2 comments:

diriku said...

ha2..best video antu 2..

xazryx said...

haha .tu la psl .gempak kn dia shuffle . :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top