4

sudden attack jom !




heyyo ,aku rase da dkt 2 jam aku maen bende ni dgn member2 rumah aku .dan 2 orang member aku lg yg bkn dok sini .men 4 game dalam mase 40 minit se-game mmg gamat gile umah kitorang .terutama skl aku ar .aku mmg x puas ati ar .asal aku tembak prg laen je ,org laen tembak aku blk .mmg memekak la aku .sape x panas kn ?hahaa .aku kesian kt din sbb adi ngan bdk2 ni x abis2 nk bahan dia maen nyorok la ,backshot la ,mcm2 .saba je la din .ko men half-life pon camtu gak kn ?haha .ok la.aku x tgk pon bola dalam 2 hari ni .mcm mls plak an .tp xpela .ku sertakan juga result match untuk awal pagi ni .hkhkhk .


p/s :walaupun match ni x abis lg ,tp aku rase germany lwn ghana mst bleh menang .yg serbia lwn australia tu xleh agak sgt australia leh menang psl serbia ni pon kental gak .heh .


4 comments:

| Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said...

mende alah nie lah yg ko dok bz jeeeee kan kan kan! grrrr...

xazryx said...

haha.rilek la.da xleh reply msj ko nk wat camne.khkhkh.

| Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said...

weeek. alasan je lebeyh. :D

xazryx said...

mane de alasan .betol ape .hahaha .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top