0

lapar dan sempit !



haih .aku br bgn tido sbnrny .dan aku juga sgt2 la lapar !adoi .duit dlm wallet ni pon tggl RM2 je kot .nk mkn ape ngan RM2 ?klu mkn ringan2 untuk alaskn parut leh la .ni aku lapar gile kot .mst la nk knygkn perut .cek elaun mara dalam akaun td ,mmg tggl brp ringgit je .kompem xleh kuar .nk kene tggu 28 haribulan ni gak la br masuk elaun MARA yg baru nih .hehe .skrg ni tgh dok pening mane aku nk cekau duit nih .mandi pon blm .mkn pon blm .wat asaimen pon blm .arghh !skt pale ox dok pikir bende2 rutin camni .asaimen camne nk wat klu perut lapar kn .aku dok tgh2 tulis ni ,member aku sorang si Zali Shah a.k.a Uri Boyka nk ajak kuar mkn .tp xtau la nk mkn pki duit dia ke atau mintak pinjam kt member2 aku yg laen .sumpah aku tgh sengkek ni do .gile tol .xpela .nk mandi jap .da mkn ,pegi wat asaimen plak .insya-allah tido awal .hehe .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top