pagi² buta ni ,sungguh gay si africanboi .



helo ,6 jam yang lepas sampai jugak aku dari shah alam ke kuala lumpur .bwk moto dengan kelajuan 120 kmp/h dalam keadaan hujan renyai dan sejuk gile nale punye .smp2 umah je aku x ckp bnyk terus amik nasi pastu mkn .lapar gile dari atas moto td .asyik dok menjerit je perut .pastu member ajak lepak plak an .tgk la brazil lwn portugal .game ni of coz la gempak gile kn .aku dgn segerombolan member2 aku menatap astro beyond kt umah kwn .dpt tgh hd ,sdp skit mata ni tgk .klu x kabur je bola tuh walaupun nmpk je sbnrny .hahah .



dan inilah result ny smp pukul 4.20 am td .x sangke plak brazil dgn portugal bleh draw .sbb agak2 slh satu team bleh la mng kn .dua2 kn kuat .bkn cap2 ayam .walaupun ivory coast leh kalahkn north korea ,tp x dpt gak msk pusingan kalah mati sbb perbezaan jaringan gol dgn portugal .sob sob sob ..xpela drogba .aku tetap sokong ko dlm chelsea .huhu .nmpk  ny spain pon da x maen cam taik walaupun aku rase diorang la team pilihan juara yg plg teruk main .dpt jgk la david villa dgn iniesta jaringkn gol untuk spain .khkhk .

raseny mata da berat nih .katil pon da pggl2 aku ,"mai la sini,mai la sini" .perghh horror gile camtu .haha .sebelum aku mengundurkan diri ,meh aku sertakan video yang sungguh best .haha .first time da play pon aku da tergelak gile .member2 aku jgn ckp la .memekak betol  si nigas ni dok ligat menari smbl menyanyi .perli x agak2 .hahah . enjoy !








p/s :xtau la dia ni saje wat lembut ke atau betol ke'gay'an tu x buat2 .aku mmg suke mamat nih .muke da la mcm eddie murphy .haha .yahwehhhhh !

1 comments:

s h a f i q h a s h i m _____ said...

ala la yang dia merepek ni kan :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top