11

Minggu Orientasi UBM | Mari Berkenalan



yeah yeah !akhirnya aku dapat jugak wat asaimen nih .HAHA .maklum la da 3 bulan x pegang buku .khas untuk Universiti Blogger Malaysia .sambung degree kt sini plak .pffftt .

Soalan 1: Letakkan banner UBM dalam entry anda.



Soalan 2: Nama anda dan nama blog anda.
Jawapan: nama penuh saya adalah Muhammad Azri bin Azhar .orang ramai pggl saya Azry je .yg nama samaran pon bnyk gak .HAHA .cume x sedap didengar je .nama blog ni baru dua kali tukar .mula² "xazryx" je .pastu tukar "perah otak !" .saje nk kasi ade trademark .HAHA .

Soalan 3: Sejak bila mula berblog.
Jawapan: da lame da aku berblog .sejak dari zaman sekolah menengah lagi .cume time tu aku buat blog untuk share lagu² peberet aku dgn org dlm alam maya je .tp ade la skit² aku update psl ape aku buat hari² .hosting yg pertama adalah wordpress .pastu aku tgk org ramai pki blogspot ,aku tukar la .tp lebih menyeluruh lg dalam blog baru aku ni .now blog yg aku gune ni da dekat setahun usianya .yg blog lame sudah hapus ditelan zaman .skrg blog ni je yg ade untuk post² atau update ape² .

Soalan 4: Apa pandangan anda mengenai dunia blog darsawarsa kini.
Jawapan: makin ramai yg meminati dunia blog .ade juga yg pndi guna dan ade juga yg x pndi guna .ade yg menggunakan ke arah kebaikan dan juga sebaliknya .bnyk org gune ayat ,"orang nk ade blog ,dia pon nk ade blog ." sebenarnya bende ni x salah pon .sume org bleh cube .kebanyakkan blogger² kt malaysia ni da bynk berfikiran kritis .mereka sentiasa update tentang isu² semasa dan berdebat untuk mempertahankan pendapat masing² .xdelah nk buat blog sbb nk maki hamun jiwang² je .tak menyeluruh la mcm tu kn .HEHE .

Soalan 5: Pandangan anda mengenai IPTM (Institut Pengajian Tinggi Maya) pertama ini.
Jawapan: IPTM yg pertama ni kawan aku hanisaje yg bgtau aku kt facebook .aku tgk mmg menarik .ta sangke ade universiti untuk blogger .pandangan aku untuk UBM ni menaikkan lagi martabat seorang blogger tu .baru nmpk blogger malaysia ni educated !nk masuk UBM pon senang .asalkan ade blog da cukup .hehe .easy as pie .   :) 


p/s  : jom join ramai² . ---> Universiti Blogger Malaysia .    xD

11 comments:

nur maisarah said...

wah. ade gak universiti punye blogger ek. cun cun. baru tawu seyy :DD

BudakBudak said...

Uni Blogger?? wahhh....hebbak arhh..sesape je leh join ke?

PReDicToR said...

wahh ramainya join UBM nei..

shahjiehan said...

agak2 bile nk grad ea


jom baca dan komen 10 Kereta terbaik Polis | ! !shahjiehan [dot] com ! !

MamaIeta said...

Boleh masuk lagi ke?

Jom baca dan komen entry terbaru Ieta: "Budak Comel Yang Selalu Buat Hati Ieta PANAS!"

Unknown said...

Nice..ada universiti pulok..heheheeh

Malaysiakini Kena Hacked??

zikeryhassan said...

hai classmate. jom ponteng :)

Amira Atiya said...

waaaa dah masuk U blogger hohoh

Nizam said...

salam kenal dari nizam yer.. :)

LiNdA ZaiN said...

singgah kenal member UBM kat cni..<3

@taufiqhelios said...

haha.. prof datang mengcheck asgment :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

total di-perah .

Back to Top